Skandináv programok

Skandináviával és Finnországgal kapcsolatos programok Magyarországon.

logo by MARSLL.com

Napi Bontás

2009.08.10. 15:19 Zöme

Az események részleteit, a naptárban az események nevére kattintva lehet megnézni.

A filmek leírásai és a trailerek megtalálhatóak a mozik honlapján és/vagy Port.hu-n. A kiállítások pontos nyitvatartását pedig a kiállítóhelyek honlapján keresd:)

műsorváltozásért felelőséget nem vállalunk.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skandinavnaptar.blog.hu/api/trackback/id/tr501300527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venyi 2009.08.30. 11:44:10

ez a milyenek a finnek érdekel. Fasza az oldalad és én sem felejtettem el:P

Zöme 2009.08.30. 11:46:31

@venyi: én már láttam, nekem tetszett. köszi szépen, remélem hasznos:)

Esztivagyok 2009.11.07. 00:21:06

Muhaha, én se!
Csak kár, hogy annyira nem vagyok oda a skandinávokért. :D
süti beállítások módosítása